HTML

Akkor vagjunk bele...

2013.04.07. 23:18 ozmrtn

Hello! 

Szoval ekezetem az nincs, es ez igy is fog maradni. Ha zavar, akkor allj fel a gep elol, vidd le setalni a kutyat, mosogass el vagy szivj el egy cigit. 

Ki is vagyok es mi ez az egesz, amit most olvasol? Martonnak hivnak, neha Martinnak, neha Mortonnak, neha Martineznek, attol fugg, honnan szarmazik az, akivel eppen beszelgetek. Londonban elek mar 1,5 eve, jelenleg eppen concierge vagyok. Az hazmester magyarul, csak igy sokkal szebben hangzik. Ez a blog - sosem gondoltam volna, hogy en ilyesmit fogok irni, csak eppen nincs kutyam, most mosogattam el es probalok leszokni a cigirol, igy nincs miert felallnom a gep elol - Londonrol, Angliarol, kocsikrol, filmekrol, focirol es hasonlokrol fog szolni. 

Lesznek hosszabb irasok - heti 1-2 a terv -, ami az itteni hireket dolgozza fel, es 1-2 rovidebb, ami valamilyen eppen aktualis, de nem annyira jelentos dologrol fog szolni. 

Akkor vagjunk is bele. 

Szólj hozzá!

Címkék: London Anglia

A bejegyzés trackback címe:

https://georgestreet.blog.hu/api/trackback/id/tr525206459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása